Resultaten voor

(17)

Media Pensioen Diensten – MPD: Vernieuwen en verbeteren van de communicatie

In deze case is The AccelerationGroup gevraagd om haar te helpen bij de complete vernieuwing en waar mogelijk verbetering van haar telefonische bereikbaarheid.

Sepa Green Energy: Groei middels het Business Partner Programma

In deze case is The AccelerationGroup gevraagd om bij Sepa Green Energy een groei te realiseren middels de business partners.

Consultancy Automotive: 10 dagen, 10 stappen

In deze case is The AccelerationGroup is in deze consultancy opdracht gevraagd om bij een Automotive bedrijf een scan te doen en advies uit te brengen over de continuïteit.

Cortina: Turnaround missie met succes

In deze case is The AccelerationGroup gevraagd om bij Cortina een turnaround te realiseren.

Timing: Integratie managementopdracht bij de merger met In Person

In deze case is The AccelerationGroup gevraagd om na de merger van Timing en In Person het integratieprogramma op te zetten en de implementatie te begeleiden.

VodafoneZiggo: Hoger rendement indirecte distributie.

In deze case is The AccelerationGroup gevraagd om bij VodafoneZiggo de commerciële focus te waarborgen.

Royal FloraHolland: Reorganisatie en een nieuw Commercieel Model

In deze case is The AccelerationGroup gevraagd om een reorganisatie en een nieuw commercieel model te implementeren binnen Royal FloraHolland.

Fast Forward Wheels: Ontwikkeling van een wereldwijde groeistrategie

De ontwikkeling en executie van een wereldwijde groeistrategie inclusief herpositionering voor Fast Forward Wheels, onderdeel van AGU BV. Een high-end racefiets carbon wiel merk met wereldwijde distributie.

VodafoneZiggo creëert partner-en klantbeleving

VodafoneZiggo introduceert een digitaal platform met een selfservice propositie voor haar business partners én een zeer flexibele productpropositie voor haar MKB klanten.

Vodafone & Ziggo versterken positionering

Met als doel dat de Vodafone en Ziggo business partners kunnen groeien en relevant kunnen blijven met de unieke combinatie van Vodafone en Ziggo.

M7 Group: Een krachtige (commerciële) turn around

Het doel was om alle primaire commerciële parameters weer in het groen te krijgen, de parameters op acquisitie, development en churn.

ING: Intensieve begeleiding on the job

Het doel was om per vestiging van de klant met een planmatige, doordachte en intensieve aanpak te komen tot een aantoonbare stijging in de verkoop van toegevoegde waardediensten.

SCGI: Nieuwe account aanpak voor acquisitie

Het doel was om door aanpassingen van de organisatie en het samenvoegen van teams multidisciplinaire klant teams te introduceren gericht op segmenten en klanten.

KPN: Acceleratie Cloud Sales Telecom-ICT-dienstverlener

In de zomer van 2015 riep een grote telecom-/ICT-dienstverlener de hulp in van The AccelerationGroup

Vodafone Ziggo: Lead Management en Marketing Automation

Eind 2017 besloot het B2B Marketing-team om 2 pilots Marketing Automation pilots te initiëren.

Intensieve begeleiding en coaching verkopers loont

Het verhogen van de verkoop van toegevoegde waarde diensten is noodzakelijk gebleken om de resultaten van dit bedrijf terug naar groei te brengen.

Het Headhunten voor Reviva Groep

Reviva is de leverancier van de ultieme klantreis in de B2C logistiek. Deze zogenaamde ‘last mile’ optimaliseren is het specialisme  en onderscheidend vermogen.

Odile Kransky-Jans

Associate The AccelerationGroup

Neem contact op met Fedor

Wilt u advies of heeft u een vraag?

Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Zoeken

Wilt u advies of heeft u een vraag?

Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Neem contact op