Wat houdt jouw bedrijf tegen om slim AI in te zetten?
Wat houdt jouw bedrijf tegen om slim AI in te zetten?
Projecten met aantoonbare commerciële resultaten
Wat houdt jouw bedrijf tegen om slim AI in te zetten?
De energietransitie: een gemiste kans voor energiebedrijven?
Volgens CSO Insight heeft 65% van alle organisaties een sales enablement programma of functie. Dit aantal is ten opzichte van 2018 een groei van slechts 4%.
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
Verandering is van alle tijden wordt altijd gezegd. Alleen zien we bij veel opdrachtgevers waar we voor werken dat de salesorganisatie op veel onderdelen nog steeds op dezelfde manier wordt ingericht en geleid als begin van de 21ste eeuw toen ik mijn carrière als verkoper begon. Vreemd, zeker als alles om ons heen verandert en we bij veel klanten en op financiële pagina’s zien dat de omzet achterblijft. Kortom, het is tijd voor echte sales transformatie en dit is waarom.
Als je het nieuws volgt, zou je denken dat de toekomst voor bedrijven die bijdragen aan de klimaattransitie er zeer somber uitziet. De zonne -energiemarkt is ingestort – het aantal installaties is gehalveerd en 70 bedrijven gingen dit jaar al failliet. De verkoop van warmtepompen is met 50% gedaald en zelfs elektrische voertuigen, ooit het symbool van duurzaamheid, verliezen marktaandeel in Europa.
Heb je wel eens een 'walking meeting'? Wist je dat een lopende meeting meerdere voordelen heeft? Samen lopen, bewegen in hetzelfde ritme geeft vanuit evolutionair oogpunt, een grotere kans op overleving - je beweegt letterlijk op hetzelfde tempo in dezelfde richting. Meer kans op succes! We maken zo nieuwe neuronen en hersencellen aan en een soort instant creativiteit produceren. Plus je kunt even naar buiten en je echt richten op het doel van het gesprek.
In de week van Week van de Vitaliteit een artikel over bewegen. Want, waar we ook zijn, in het verkeer, op kantoor, in de sportzaal: zijn we mentaal en fysiek, fit genoeg om in te presteren?
Cybersecurity: een groeiende markt vol uitdagingen en kansen
De afgelopen jaren hebben meer bedrijven hun groepsdoelstellingen behaald, in tegenstelling tot 65%-73% van hun salesmedewerkers die hun quota niet hebben gehaald. Gevolg is dat nu, de jaren erop, ook de groepsdoelstellingen niet gehaald worden en de groeiambities vertragen.
De zomer is een mooi moment voor reflectie. Veel collega’s op vakantie, (dus) minder interne beslommeringen, tijd om wat orde op zaken te stellen. Wat doen de associates en partners van The Acceleration Group zoal?
Roll Call. Een rollend getal? Letterlijk, consumenten die naar je toe komen rollen. Klantenbinding op zijn best. Afgelopen donderdag voor het eerst meegemaakt, tot vorig jaar midzomer in Göteborg, een geheel nieuw fenomeen. Dit is een persoonlijk verhaal met een haakje naar ‘hoe je als merk een vriendschapsrelatie opbouwt met je doelgroep’. Roll call als marketingtool.
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.