Klantbehoud in 2025: Gebruiksgedrag, service & retentiebeleid
In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.

Projecten met aantoonbare commerciële resultaten
In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.
In dit artikel zoomen we in op de eerste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: prijs, promotie en kanaalsturing.
We weten het allemaal: het behouden van een klant is veel voordeliger dan het werven van een nieuwe. Toch krijgt klantbehoud nog steeds onvoldoende aandacht in groeistrategieën. Binnen commerciële teams ligt de focus vaak op acquisitie, terwijl retentie minstens zo belangrijk is.
Nieuwe associates The AccelerationGroup Q1 2025
De 3 cruciale fundamenten voor succesvolle Marketing Automation
Wat houdt jouw bedrijf tegen om slim AI in te zetten?
De energietransitie: een gemiste kans voor energiebedrijven?
Volgens CSO Insight heeft 65% van alle organisaties een sales enablement programma of functie. Dit aantal is ten opzichte van 2018 een groei van slechts 4%.
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
Verandering is van alle tijden wordt altijd gezegd. Alleen zien we bij veel opdrachtgevers waar we voor werken dat de salesorganisatie op veel onderdelen nog steeds op dezelfde manier wordt ingericht en geleid als begin van de 21ste eeuw toen ik mijn carrière als verkoper begon. Vreemd, zeker als alles om ons heen verandert en we bij veel klanten en op financiële pagina’s zien dat de omzet achterblijft. Kortom, het is tijd voor echte sales transformatie en dit is waarom.
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.