The AccelerationGroup is verheugd onze nieuwste associate te kunnen aankondigen!
Gepubliceerd in Commercial Strategy
Robin Hattink zijn carrière begon meer dan 20 jaar geleden binnen de telecom-, internet-, mobiele en tv-dienstensector.
Door het bouwen van sterke organisaties wordt het beste in Robin naar boven gehaald. Intern extreem goed worden om extern marktleider te worden.
Met een stevige trackrecord kan Robin organisaties helpen om met alle afdelingen en bedrijfsonderdelen binnen een organisatie samen te werken en zo om het beste uit het geleverde product / de dienst te halen.
Met zijn creativiteit, deskundigheid en persoonlijkheid is Robin een fijne aanwinst!
Bekijk Robin zijn gehele interview hier:
Waarom The AccelerationGroup?
The AccelerationGroup staat voor commerciële versnelling, dat heeft het bedrijf al bereikt bij diverse soorten bedrijven en verticals in Nederland. Reorganisaties heeft The AccelerationGroup ook geleid om zo de commerciële versnelling te bereiken en dat leid altijd tot een win-win.
Dat is goed voor het bedrijf omdat ze eerder tot de omzet komen of het rendement genereren en het is goed voor The AccelerationGroup.
Deze aanpak zegt ook iets over Robin. Hij heeft al twintig jaar ervaring in het vervullen van verschillende functies in vast dienstverband en interim posities. Het liefst met betrekking tot commerciële groei hij is altijd opzoek om een bedrijf van binnenuit sterker te maken. Dit doet hij door goede teams vast te stellen, hoge motivatie en een winnaarsmentaliteit te stimuleren en ook daarin de win-win bij bedrijven te realiseren.
Robin zijn ondernemende aanpak en eigen winnaarsmentaliteit goed bij The AccelerationGroup past en visa versa!
Robin Hattink
Neem contact op met Robin Hattink voor meer informatie over commerciële projecten.
Hoe ‘Sales Tech’ verkopers helpt tijd te besparen en consistent te werken
Wanneer verkopers worden ondersteund door de juiste tools en geïntegreerde
applicaties, hebben ze aanzienlijk meer tijd om zich te concentreren op hun
kernactiviteit: verkopen. Dit resulteert niet alleen in een hogere efficiëntie, ook
in consistenter en kwalitatief beter werk, wat zich vertaalt naar verbeterde
conversieratio’s, hogere marges, betere verkoopresultaten en sterkere klantrelatie.
Ook in 2024 zal de marketing- en saleswereld zich dynamisch voortbewegen zoals we gewend zijn. Maar welke kant op is de vraag; verder in de gebaande paden of nieuwe afslagen? Wij gingen op onderzoek uit en vonden 8 belangrijke, voorspelde marketing- en salestrends voor 2024.
Door de komst van digitale marketing zijn customer journeys niet meer zo lineair en eenvoudig als daarvoor. En hoewel dit allang niet meer een nieuwe sector is, blijft het een uitdaging om te begrijpen wat een verkoop triggert. Het consumentengedrag verandert continu en vraagt ook van bedrijven een voortdurende aanpassing om relevant te blijven. Een concept dat in deze context belangrijk is geworden, zijn micro-momenten; cruciale momenten in de klantreis die het succes of falen van een merk kunnen bepalen. Wat zijn dit voor momenten en hoe benut je ze als bedrijf om een optimale klantbeleving te creëren?