Partners
Fedor Hoevenaars
Partner- Commercial Strategy
- Commerciële projecten
- Interim management
- Recruitment
Meer over Fedor Hoevenaars
Na het afronden van zijn studie Bedrijfseconomie aan de Erasmus universiteit startte Fedor zijn carrière als managementtrainee bij Exact Software en groeide in korte tijd tot manager van diverse commerciële teams.
Na zijn carrière bij Exact heeft Fedor een functie bekleed als marketingmanager bij een internet startup. Na een korte uitstap naar de mediawereld is Fedor gestart als salesmanager in de Telecom Sector bij BT en is doorgegroeid tot directielid binnen Tele2 Nederland.
Begin 2017 kwam de kans om een lang gekoesterde droom in vervulling te laten gaan te starten als ondernemer binnen een team van andere commerciële talenten bij The Acceleration Group.
Pieter Plaisier
Partner- Commercial Strategy
- Commerciële projecten
- Interim management
- Recruitment
Meer over Pieter Plaisier
Na zijn studie Bedrijfseconomie aan de EUR is Pieter gestart bij KPN. Vervolgens is hij na verschillende commerciële functies bij Telfort marketing directeur XS4ALL geworden. Daarna voor KPN een aantal snelgroeiende glasvezelproviders overgenomen en geïntegreerd en tot 2017 als directeur regionale marketing werkzaam geweest. Expertise en interesse liggen bij commerciële strategie/ executie en overnames/ integratie. Pieter is in 2019 toegetreden als partner bij The Acceleration Group om te bouwen aan onze verdere groei.
Recruitment
Mark van Dijk
Recruitment- Interim management
- Recruitment
Meer over Mark van Dijk
Associates
Robin Hattink
Associate- Brand Strategy
- Commercial Strategy
- Digital transformatie
- Marketing Strategy
Meer over Robin Hattink
Mijn carrière begon meer dan 20 jaar geleden binnen de telecom-, internet-, mobiele en tv-dienstensector. Van marketing, verkoop, bedrijfsontwikkeling tot verschillende rollen als programmadirecteur.
Het bouwen van sterke organisaties brengt het beste in mij naar boven. Intern extreem goed worden om extern marktleider te worden. Mijn interesse ligt in het werken met mensen, vooral uit klantgerichte bedrijfsonderdelen, met duidelijke dashboard gegevens over de resultaten. Van maand tot maand verbeteren.
Ik ben zeer gemotiveerd om met alle afdelingen / bedrijfsonderdelen binnen een organisatie samen te werken om het beste uit het geleverde product / de dienst te halen. De klant die geniet van de beoogde voordelen, geeft mij de energie die ik nodig heb in mijn dagelijkse werk.
Verder zoek ik vanuit mijn ondernemersgeest altijd naar “out of the box” oplossingen. Ook als deze nog niet bestaan, bouw ik deze graag vanaf het begin met het team.
Erik van der Flier
Associate- Marketing & sales strategy
- Omnichannel management
- Retail Conceptontwikkeling
Meer over Erik van der Flier
Na zijn studie Bedrijfskunde aan de RU Groningen is hij zijn loopbaan gestart bij DA Drogisterij/parfumerie waar hij van manager interne communicatie is doorgegroeid naar directeur marketing- en communicatie.
Daarna volgden commerciële interim management- en directiefuncties in duurzame FMCG, retail en telecom.
Erik is een gedreven ondernemer met ervaring zowel in MKB als corporate organisaties en ruime expertise in omnichannel sales en marketing.
Hij is een denker die verbeteringen zoekt. Een doener die ze doorvoert. Een doorbijter die pas rust als het resultaat bereikt is. Hij is strategisch sterk met een pragmatische insteek. Veerkrachtig in veranderende omstandigheden.
Toekomstgericht maar nooit ten koste van het goede dat er al is.
Lenneke de Jong-Sigmond
Associate- Marketing
- Marketing & sales strategy
- Marketing Strategy
Meer over Lenneke de Jong-Sigmond
Lenneke is een oprechte persoonlijkheid die gemakkelijk de connectie legt met mensen, ze is betrokken en kan goed luisteren en om in te zien wat er nodig is op een zakelijke uitdaging te verbeteren.
Zij onderzoekt, creëert en ontwikkelt oplossingen kijkend vanuit de behoeften (van een klant of partner) en de kracht van een organisatie om hen zo in het hart te raken. Ook vertaalt Lenneke deze oplossingen naar concrete en heldere plannen & activiteiten.
Met haar aanstekelijke enthousiasme kan zij mensen mobiliseren, motiveren en inspireren. Lenneke ontwikkelt een visie op hoe organisaties doelen moeten bereiken, ze is vindingrijk en heeft een zeer praktische kant om dingen gedaan te krijgen. Door haar coördinatie talent is zij in staat om mensen en ideeën te (ver)binden. Lenneke werkt graag samen met de klant of partner en externe partijen – gezamenlijk doelstellingen formuleren, gedreven zijn en openstaan voor het nieuwe. Lenneke is commercieel en ambitieus en haal plezier uit het behalen van targets en doelstellingen, daarom is zijn als Associate bij TAG een perfecte aanwinst!
Martijn Brandhorst
Associate- Interim management
- Marketing
- Marketing & sales strategy
- Marketing Strategy
Meer over Martijn Brandhorst
Met een drive om ooit voor zichzelf te beginnen is Martijn ruim 17 jaar geleden gestart met een marketing- en communicatiebureau. Toen nog een in een netwerk opstelling zoals je dat vandaag de dag wel vaker ziet. Omdat Martijn de energie, mensen en slagkracht van grotere organisaties miste, is hij zich gaan toeleggen op interim-management rollen. Dat bleek de juiste keuze en Martijn doet dit nog steeds met veel energie en plezier.
Martijn is gestart in de Telecom maar hij heeft zich bewust ook gefocust op andere branches zoals de financiële dienstverlening, zakelijk dienstverlening, sanitaire branche, leisure en trade. Zoals hij het zelf verwoord: “Ik ben een commerciële, resultaatgerichte teamspeler met een strategische blik en hands-on mentaliteit. Focus aanbrengen, zaken vereenvoudigen en een “getting things done”, dat past bij mij.”
Een marketingstrategie opzetten, commerciële groeiprogramma’s leiden, proposities introduceren, go-to-markets begeleiden, dat zijn de zaken waar Martijn zich met zijn teams de afgelopen jaren op heeft gefocust als Marketing Director. De meetbare resultaten zien van de inspanningen en het begeleiden van de teams hierin en ze naar een hoger en professioneler niveau brengen geeft hem energie.
Juist door deze drive is Martijn als Associate bij TAG een top aanwinst!
Erwin Hijlkema
Marketing, strategy & AI-implementation specialist- AI Implementation
- Marketing
- Marketing Strategy
- Performance Management
Meer over Erwin Hijlkema
Marketing, strategy & AI-implementation specialist
Koen Coppens
Marketing & salesleader, specialist in digital & E-com- Commercial Strategy
- Digital transformatie
- Interim management
- Marketing & sales strategy
Meer over Koen Coppens
Een ‘altijd-aan-de-weg-timmerende’ levensgenieter met een ongeremde nieuwsgierigheid naar alles wat met commercie en het menselijk gedrag te maken heeft. Om die reden niet gemaakt om al te lang op 1 plek te blijven. Daarentegen wél in de wieg gelegd als interimmanager!
Op mijn 26e (op het hoogtepunt van de kredietcrisis) heb ik zeer bewust gekozen voor het ‘interim bestaan’. Ik bloei op van stevige commerciële ambities op de meest uiteenlopende plekken, maar ook van situaties waarin een interventie noodzakelijk is. De afgelopen twintig jaar heb ik meer dan 25 organisaties in tal van branches mogen helpen hun (digital) sales & marketing strategie te ontwikkelen. Maar vooral te laten vliegen. Papier is namelijk geduldig. En een sterke strategie alleen is vaak niet voldoende.
Mijn stijl kenmerkt zich door een coachende grondhouding. Hard op het resultaat. Zacht op de relatie. Met als doel zoveel mogelijk ondernemerschap binnen de teams te ontwikkelen. No-nonsense, maar met humor. Zaken zoveel mogelijk te vereenvoudigen waardoor het doel helder wordt en blijft. En vervolgens met zoveel mogelijk plezier en vertrouwen doorgaan tot aan de finish.
Online marketing & content
Debbie van Leeuwen Schweers
Onlinemarketing en content- Communication Strategy
- Marketing
- social media
Meer over Debbie van Leeuwen Schweers
Zowel voor als na mijn studie heb ik een jaar lang in het buitenland gewoond. Te weten in Spanje en Australie. Na mijn studie communicatiemanagement aan de Haagsche Hogeschool ben ik meteen gestart bij toen net start-up af telco Telfort, als marketingcommunicatiemanager. Twee rebrandingen later, van Telfort naar O2 en weer terug, vroeg MSN/Microsoft me voor hun salesteam. Binnen Microsoft heb ik verschillende functies mogen vervullen, ook vanuit Seattle. Relatiemanagement, communicatie en evenementen zijn de areas waar ik het beste naar voren kom.
Na Microsoft ben ik als freelancer doorgegaan en mocht verschillende dingen doen bij bedrijven als Marktplaats, Sanoma, Samsung en Intero Integrity Services.
Zo verdeel ik al 12 jaar mijn marcommactiviteiten met het geven van faceyoga- en yogalessen en workshops. Naast mijn eigen social mediakanaal, mag ik nu onder andere, dat van The Accelerationgroup beheren.
Ambassadeurs
Donald Spritzer
AmbassadeurMeer over Donald Spritzer
In 2000 ben ik na mijn studie in Groningen gestart met een traineeship bij ING. Na enkele marketing functies binnen de financiële dienstverlening, heb ik de overstap gemaakt naar Telecom met als laatste rol Marketing Directeur bij UPC.Ziggo/Ziggo Vodafone.
Ik kom het best tot mijn recht in organisaties in transitie om vanuit daar verder te groeien. Mijn interesse ligt dan ook in het versnellen van commerciële groei. Dit doe ik vanuit een scherpe commerciële strategie met onderscheidende proposities en een sterke claim richting de markt. Inmiddels ben ik ambassadeur bij TAG omdat ik verhuisd ben naar Curaçao.
Frank van der Heijden
AmbassadeurMeer over Frank van der Heijden
Na het afronden van zijn opleiding Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit heeft Frank in meerdere organisaties gewerkt, waaronder 2 startups en 2 multinationals.
Van 2006 tot 2016 heeft Frank gewerkt voor Vodafone Nederland onder andere als Manager Distribution management and special projects, Head of consumer fixed en manager Corporate Strategy & CSR.
Joost Wijermars
AmbassadeurMeer over Joost Wijermars
Na het afronden van zijn studie Informatica, elektrotechniek aan de Technische Hogeschool Enschede en technische bedrijfswetenschap en aan de Universiteit Groningen is hij zijn carrière gestart bij KPN. Bij KPN is hij van Keten manager doorgegroeid naar programma-manager binnen Sales & Marketing en heeft zijn carrière bij KPN afgesloten als Directeur Sales & Distributie bij Telfort Zakelijk. Zijn specialisme is het oplossen van complexe vraagstukken binnen de distributie-strategie van bedrijven. Joost heeft van 2016 tot 2019 de rol van Managing Partner vervuld bij The AccelerationGroup.
Joost is ambassadeur van The Acceleration Group.
Maurice Bres
AmbassadeurMeer over Maurice Bres
Helpt bedrijven bij het benutten van digitale technologie, klantgericht ondernemen en het transformeren van de organisatie. Studeerde innovatiemanagement (MSc) en informatica (BSc) in Rotterdam. Heeft ervaring in startups, het MKB en multinationals (Nokia). Bekleedde onder meer (interim) management posities bij Tele2 en VodafoneZiggo.
Maurice’s specialisme ligt in het tot stand brengen van verandering op het snijvlak van technologie, commercie en organisatie. Vertaalt ambitie in een helder actieplan, werkt multidisciplinair en weet in complexe situaties te zorgen voor focus, structuur en resultaten. En waar mogelijk helpt hij mensen en teams graag op weg. Maurice heeft zich in 2020 aangesloten bij de The AccelerationGroup.
Odile Kransky-Jans
Ambassadeur- Communication Strategy
- Marketing
- Marketing Strategy
Meer over Odile Kransky-Jans
Zelfstandig ondernemen was een intentie die ik als kind al had, dus in 2006 heb ik de stap naar een eigen bedrijf genomen. De eerste jaren managede ik mijn eigen web projectmanagement bedrijf. Na de recessie in 2009 gooide ik het roer om en heb ik verschillende projectmanagement, productmanagement, digital marketing, e-com en social media gespecialiseerde rollen vervuld op projectbasis, als interimmer en als consultant. Projecten waar ik echt energie van krijg zijn go-to-market injecties en product lanceringen op managment niveau.
In mijn carrière heb ik ervaring opgedaan aan bureauzijde en binnen de tech, mode, recruitment, food & beverage en consultancy. De afgelopen jaren ben ik voornamelijk op strategisch niveau actief geweest bij verschillende b2c en b2b bedrijven op digitale projecten.
Mijn kracht is dat ik mij goed kan verplaatsen in het grote verhaal van de klant, het bedrijf en haar doelgroep, om vervolgens een commerciële versnelling waar te maken. Ik zet graag mijn positieve energie in om met verschillende teams en afdelingen data gedreven resultaten te behalen.
Mijn motivatie is om echt een blijvend verschil te maken, of dat nu ligt aan de introductie van nieuwe werkwijzen, het aanbrengen van structuur, of inzicht geven in verbeterde interne en externe samenwerkingen.
Chris de Leeuw
Associate- Commercial Strategy
- Commerciële projecten
- Interim management
- Marketing Strategy
Meer over Chris de Leeuw
De interesse in Sales & Marketing zat er al vroeg in, maar na zijn opleiding bedrijfskunde is dat alleen maar groter geworden. Chris creëert sinds 2007 verkoopkanalen binnen MKB en Corporate Nederland (o.a. Telfort zakelijk, KPN MKB en Tele2). Vooral zijn jaren als Commercieel Directeur, actief in de Benelux, Duitsland en Frankrijk hebben hem de nodige knowhow gegeven. Expertise en interesse liggen op het vlak van Commerciële strategie, uitvoering en implementatie, verandermanagement & realiseren van rendabele verkoopkanalen.