• Services
    • Services
    • Programma’s
    • Interim Management
    • Executive Search
    • Consultancy
    • Datagedreven groei
  • Vacatures
  • Opdrachtgevers
  • Artikelen
    • Artikelen
    • Kennis
    • Nieuws
    • Recruitment
  • Over ons
  • Contact
  • Associate worden?

Gepubliceerd in Nieuws

Hoe creëer je een effectieve, overzichtelijke commerciële strategie?

In het licht van de huidige ongekende gezondheids- en economische crisis, haasten teams zich om hun commerciële uitingen, campagnes en aanbiedingen aan te passen. Er kan niet langer vertrouwd worden op eerdere aannames. De #mediaconsumptie is ook veranderd meer mensenwerken vanuit huis en besteden meer tijd online en kijken meer tv.

Sinds #corona een feit is, hoe creëer je een aangepaste effectieve, overzichtelijke commerciële strategie?

Terug naar de basis: TAG heeft vijf stappen bepaald die marketingteams kunnen herdefiniëren om zich beter te oriënteren op wat klanten ervaren en welke strategieën werkelijk werken in de huidige situatie waar wij ons allen in begeven.

Het verbeteren van de besturing van indirecte distributiekanalen en het introduceren van een nieuw commercieel beloningsmodel.

VodafoneZiggo en The AccelerationGroup zijn al jaren door verschillende programma’s met elkaar verbonden.

In deze case werd The AccelerationGroup gevraagd onder leiding van Maurice Bres om bij VodafoneZiggo het Commercieel Management Indirect team verbetering aan te brengen in distributie via business partners.
Lees de gehele case.

Net als VodafoneZiggo meer rendement halen uit distributie via business partners? Of meer slagvaardigheid brengen in de executie van commerciële strategie? Neem contact met ons op.

Positionering is de kern van het verhaal. Van jullie verhaal.

Hoe zit het met jullie merkpositionering? Moet deze worden herzien doordat de organisatie de focus heeft verlegd door corona?

Zeker tijdens de coronacrisis is het een kwestie van erkennen en aanpassen. We moeten plannen maken voor het leven tijdens en na deze crisis. Terwijl we navigeren door wat we weten, werken #merken eraan hun #klanten zo goed mogelijk te behouden.

Een aangescherpte merkpositionering definitieert waar je voor staat en voor wie je het doet. The AccelerationGroup helpt met onze Pitch in a Day. Een pitch in één zin met de kern van het bedrijf en de waarde die er aan klanten wordt geboden.

Lees verder over wat wij voor jullie kunnen betekenen.

Adapteer je business naar de nieuwe realiteit

Het artikel, Adapt Your Business to the New Reality dat in de september-oktober editie van de Harvard Business Review stond, schijnt een licht op de nieuwe zakelijke realiteit die ontstaan is uit de gevolgen van het Corona virus.

In tijden van crisis is het gemakkelijk voor organisaties om terug te vallen op oude gewoonten, maar dat zijn vaak de tijden waarin nieuwe benaderingen het meest waardevol zijn.

Terwijl bedrijven zich positioneren voor het nieuwe normaal, kunnen ze het zich niet veroorloven om beperkt te worden door het traditionele zakelijk handelen.

In plaats daarvan moeten ze discrepanties opdiepen en bestaande modellen uitdagen. De huidige bedrijfsmodellen zullen vernieuwt moeten worden, en het kapitaal dynamisch geïnvesteerd worden om niet alleen de crisis te overleven, maar ook om te gedijen in de wereld na de crisis.

The AccelerationGroup is specialist als het gaat om het #herpositioneren van bedrijven. Ons team helpt bij change management, reorganisaties en het verbeteren van bedrijfsmodellen.

Neem contact met ons op om jouw bedrijf klaar te maken in deze bizarre tijden.

Aanbevolen artikelen

Een sterk merk als sales accelerator

In dit artikel zoomen we in op de rol van een sterk merk op de sales resultaten.

Lees verder
merk als sales accelerator
Lees verder

Nieuwe gezichten bij The AccelerationGroup: Rubert en Eric versterken ons associate netwerk

Nieuwe gezichten bij The AccelerationGroup: Rubert en Eric versterken ons associate netwerk

Lees verder
Nieuwe associates
Lees verder

Klantbehoud in 2025: Gebruiksgedrag, service & retentiebeleid

In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.

Lees verder
Lees verder

Blijf op de hoogte

About

The AccelerationGroup ondersteunt organisaties om hun commerciële uitdagingen te realiseren en de uitvoering van plannen, visie en projecten te versnellen. Executie staat centraal bij onze pragmatische en resultaatgerichte aanpak.

Meer over ons

Adres

Zuidplein 36,
1077XV Amsterdam

Neem contact op

  • info@accelerationgroup.nl
  • Linkedin
  • Youtube

Menu

  • Services
  • Programma’s
  • Opdrachtgevers
  • Artikelen
  • Over ons
  • Associate worden?
  • Contact
  • © 2025 The AccelerationGroup
  • Alle rechten voorbehouden
  • Privacyverklaring
  • Cookie beleid

Zoeken

Wilt u advies of heeft u een vraag?

Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Neem contact op