Klantbehoud in 2025: Gebruiksgedrag, service & retentiebeleid
In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.
De zomerperiode is het perfecte moment om terug te kijken naar het afgelopen half jaar, wat hebben jullie bereikt. Wat kan beter?
Vooral in het kader van wat beter kan is The AccelerationGroup de partij om #advies, maar ook de implementatie van het advies, te vragen. Wij challengen en helpen bedrijven bij commerciële vraagstukken.
#TheAccelerationGroup staat voor een blijvend resultaat in samenwerking met jullie bedrijf. Middels onze programma’s, #interim en #consultancy oplossingen en #recruitment ondersteuning helpen wij jouw team om die commerciële versnelling te maken.
Wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw organisatie? Neem contact op met onze partners Jacco Zijderveld, Fedor Hoevenaars of Pieter Plaisier.
Wij streven naar een commerciële acceleratie voor jouw bedrijf en haar mensen. Elk team waarmee wij werken, interim of aangeworven, heeft een trackrecord van hoge expertise.
Bekijk onze cases en projecten op het gebied van de onderstaande vraagstukken:
√ Change / Turnaround Management – Reorganisatie
√ Commercial Strategy
√ Marketing
√ Performance Management
√ Product Lancering / Go-To Market
√ Recruitment
Onze opdrachtgevers zijn marktleiders in Telecom, Gezondheid, ICT, Financiën, Retail, Energie, Consumptiegoederen en Mobiliteit/ Automotive.
Wil jij bij een partij horen waar je kunt groeien, kennis delen en extra business kunt creëren?
The AccelerationGroup realiseert kwalitatieve groei door het creëren van een aantrekkelijk platform voor bewezen high-end commerciële interim specialisten die meer kunnen en willen zijn dan een standalone zzp’er.
What’s in it for you?
√ Kennisverrijking en delen.
√ Een interessant maandelijks verdienmodel naast je eigen opdracht.
√ Goede commissie over de marge van een plaatsing van jouw aangedragen interimmer.
√ Back-up bij uitval zoals ziekte.
Ter ere van ons 15 jarig bestaan op 1 september hebben wij donderdag 26 augustus hebben wij met klanten uit verschillende branches in samenwerking met Wajer Yachts een dagje mogen varen. Lees het bericht hier.
In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.
In dit artikel zoomen we in op de eerste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: prijs, promotie en kanaalsturing.
We weten het allemaal: het behouden van een klant is veel voordeliger dan het werven van een nieuwe. Toch krijgt klantbehoud nog steeds onvoldoende aandacht in groeistrategieën. Binnen commerciële teams ligt de focus vaak op acquisitie, terwijl retentie minstens zo belangrijk is.
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.