• Services
    • Services
    • Programma’s
    • Interim Management
    • Executive Search
    • Consultancy
    • Datagedreven groei
  • Vacatures
  • Opdrachtgevers
  • Artikelen
    • Artikelen
    • Kennis
    • Nieuws
    • Recruitment
  • Over ons
  • Contact
  • Associate worden?

Gepubliceerd in Nieuws

Agility mindset in the Digital Age

Kennis is key! Afgelopen week hebben wij met de associates, consultants en partners van The AccelerationGroup Mike Parsons, CEO van QUALITANCE als gastspreker uitgenodigd om zijn visie en methodiek op het onderwerp: Agility mindset in the Digital Age.

De wereld digitaliseert versneld vanwege Corona, het is daarmee complexer en dynamischer.
– Wat betekent dit voor de business bij onze opdrachtgevers en onze inzet?
– Welke kennis en werkwijze van ons zijn belangrijk om onderscheidend en relevant te blijven?
– Hoe gaan we dat dan op onze pragmatische manier toepassen?

Executie schijnt het keyword te zijn, iets wat wij al jaren als slogan voeren. 10% strategie en 90% executie. Kortom een kennissessie die bij ons paste.

Mike Parsons heeft een 6 oplossingen model ontwikkeld om Agility in a Digital Age aan te vliegen.

Bedankt Mike, we waren allemaal lovend over de insights!

Lees op onze website voor meer over onze services.

Royal FloraHolland - Product Owner marketing

Will Veldhuisen is per juni gestart bij Royal FloraHolland als Product Owner marketing. Will gaat het Royal Flora Holland marketing team helpen in de laatste fase van het go-2-market plan van de digitale transitie.

Het bedrijf gaat o.a. een nieuwe corporate website lanceren i.c.m. diverse micro sites, self care website, een nieuwe app en dit alles met diverse customer journey’s.

Wij danken Royal FloraHolland wederom voor hun vertrouwen en wensen Will succes bij de implementatie!

Benieuwd naar wat wij in het verleden bij Royal FloraHolland hebben gedaan? Bekijk de case hier!

Direct Sales Acceleration Programma

Hoe ga jij om met de digitalisering en zakelijke klanten die heel goed weten wat ze precies nodig hebben?

Er is op dit moment een ongekende transformatie gaande als je kijkt naar de Buying Journey. Salesmanagement is steeds meer een multidisciplinaire activiteit (Sales, Marketing, Service, Support en Intelligence) met veel automatisering van processen.

Het juiste gebruik van data heeft een positief effect op de effectiviteit van de salesafdeling. Maar ook, relaties moeten worden onderhouden, leads moeten worden gecreëerd, offertes moeten slim worden uitgebracht en er moeten mooie deals binnenkomen.

Hoe accelereer je de sales? Hoe kun je strakker sturen en harder groeien? Tegen betere marge en hogere klanttevredenheid?
Wij van The AccelerationGroup helpen je graag. Bekijk onze programma’s hier en neem contact op.

Drie principes voor de toekomst van jouw salesorganisatie

Het derde artikel in ons vierluik over de veranderingen, trends en de toekomst van Sales in de komende jaren, gaat over de veranderende rol van sales in B2B organisaties.

Wil je als B2B verkooporganisatie succesvol zijn dan moet je veranderen in de komende 3-5 jaar. Je moet transformeren:
(1) Investeer in technologie zodat klanten op de door hun gewenste wijze kunnen communiceren met je organisatie.
(2) Gebruik geavanceerde data-analyses ten behoeve van kwalitatieve insights.
(3) Investeer continu in het vinden en ontwikkelen van sales talent.

Lees hier het artikel.

De automotive branche verandert snel

De Automotive branche verandert snel! Hoe kun je als onderneming je toekomst zeker stellen?

Dat de Automotive branche en haar businessmodel aan het veranderen is, is niet nieuw. Wat nog vaak wel onderbelicht is hoe je als dealer, dealer groep of importeur om gaat met deze veranderingen.

Welke relevantie biedt jouw organisatie jouw klant?
In het artikel delen wij enkele inzichten. Lees verder.

Aanbevolen artikelen

Een sterk merk als sales accelerator

In dit artikel zoomen we in op de rol van een sterk merk op de sales resultaten.

Lees verder
merk als sales accelerator
Lees verder

Nieuwe gezichten bij The AccelerationGroup: Rubert en Eric versterken ons associate netwerk

Nieuwe gezichten bij The AccelerationGroup: Rubert en Eric versterken ons associate netwerk

Lees verder
Nieuwe associates
Lees verder

Klantbehoud in 2025: Gebruiksgedrag, service & retentiebeleid

In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.

Lees verder
Lees verder

Blijf op de hoogte

About

The AccelerationGroup ondersteunt organisaties om hun commerciële uitdagingen te realiseren en de uitvoering van plannen, visie en projecten te versnellen. Executie staat centraal bij onze pragmatische en resultaatgerichte aanpak.

Meer over ons

Adres

Zuidplein 36,
1077XV Amsterdam

Neem contact op

  • info@accelerationgroup.nl
  • Linkedin
  • Youtube

Menu

  • Services
  • Programma’s
  • Opdrachtgevers
  • Artikelen
  • Over ons
  • Associate worden?
  • Contact
  • © 2025 The AccelerationGroup
  • Alle rechten voorbehouden
  • Privacyverklaring
  • Cookie beleid

Zoeken

Wilt u advies of heeft u een vraag?

Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Neem contact op