Wat betekent de nieuwe WET DBA voor mij?
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
Kennis is key! Afgelopen week hebben wij met de associates, consultants en partners van The AccelerationGroup Mike Parsons, CEO van QUALITANCE als gastspreker uitgenodigd om zijn visie en methodiek op het onderwerp: Agility mindset in the Digital Age.
De wereld digitaliseert versneld vanwege Corona, het is daarmee complexer en dynamischer.
– Wat betekent dit voor de business bij onze opdrachtgevers en onze inzet?
– Welke kennis en werkwijze van ons zijn belangrijk om onderscheidend en relevant te blijven?
– Hoe gaan we dat dan op onze pragmatische manier toepassen?
Executie schijnt het keyword te zijn, iets wat wij al jaren als slogan voeren. 10% strategie en 90% executie. Kortom een kennissessie die bij ons paste.
Mike Parsons heeft een 6 oplossingen model ontwikkeld om Agility in a Digital Age aan te vliegen.
Bedankt Mike, we waren allemaal lovend over de insights!
Lees op onze website voor meer over onze services.
Will Veldhuisen is per juni gestart bij Royal FloraHolland als Product Owner marketing. Will gaat het Royal Flora Holland marketing team helpen in de laatste fase van het go-2-market plan van de digitale transitie.
Het bedrijf gaat o.a. een nieuwe corporate website lanceren i.c.m. diverse micro sites, self care website, een nieuwe app en dit alles met diverse customer journey’s.
Wij danken Royal FloraHolland wederom voor hun vertrouwen en wensen Will succes bij de implementatie!
Benieuwd naar wat wij in het verleden bij Royal FloraHolland hebben gedaan? Bekijk de case hier!
Hoe ga jij om met de digitalisering en zakelijke klanten die heel goed weten wat ze precies nodig hebben?
Er is op dit moment een ongekende transformatie gaande als je kijkt naar de Buying Journey. Salesmanagement is steeds meer een multidisciplinaire activiteit (Sales, Marketing, Service, Support en Intelligence) met veel automatisering van processen.
Het juiste gebruik van data heeft een positief effect op de effectiviteit van de salesafdeling. Maar ook, relaties moeten worden onderhouden, leads moeten worden gecreëerd, offertes moeten slim worden uitgebracht en er moeten mooie deals binnenkomen.
Hoe accelereer je de sales? Hoe kun je strakker sturen en harder groeien? Tegen betere marge en hogere klanttevredenheid?
Wij van The AccelerationGroup helpen je graag. Bekijk onze programma’s hier en neem contact op.
Het derde artikel in ons vierluik over de veranderingen, trends en de toekomst van Sales in de komende jaren, gaat over de veranderende rol van sales in B2B organisaties.
Wil je als B2B verkooporganisatie succesvol zijn dan moet je veranderen in de komende 3-5 jaar. Je moet transformeren:
(1) Investeer in technologie zodat klanten op de door hun gewenste wijze kunnen communiceren met je organisatie.
(2) Gebruik geavanceerde data-analyses ten behoeve van kwalitatieve insights.
(3) Investeer continu in het vinden en ontwikkelen van sales talent.
De Automotive branche verandert snel! Hoe kun je als onderneming je toekomst zeker stellen?
Dat de Automotive branche en haar businessmodel aan het veranderen is, is niet nieuw. Wat nog vaak wel onderbelicht is hoe je als dealer, dealer groep of importeur om gaat met deze veranderingen.
Welke relevantie biedt jouw organisatie jouw klant?
In het artikel delen wij enkele inzichten. Lees verder.
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
Verandering is van alle tijden wordt altijd gezegd. Alleen zien we bij veel opdrachtgevers waar we voor werken dat de salesorganisatie op veel onderdelen nog steeds op dezelfde manier wordt ingericht en geleid als begin van de 21ste eeuw toen ik mijn carrière als verkoper begon. Vreemd, zeker als alles om ons heen verandert en we bij veel klanten en op financiële pagina’s zien dat de omzet achterblijft. Kortom, het is tijd voor echte sales transformatie en dit is waarom.
Als je het nieuws volgt, zou je denken dat de toekomst voor bedrijven die bijdragen aan de klimaattransitie er zeer somber uitziet. De zonne -energiemarkt is ingestort – het aantal installaties is gehalveerd en 70 bedrijven gingen dit jaar al failliet. De verkoop van warmtepompen is met 50% gedaald en zelfs elektrische voertuigen, ooit het symbool van duurzaamheid, verliezen marktaandeel in Europa.
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.