Wat betekent de nieuwe WET DBA voor mij?
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
In het licht van de huidige ongekende gezondheids- en economische crisis, haasten teams zich om hun commerciële uitingen, campagnes en aanbiedingen aan te passen. Er kan niet langer vertrouwd worden op eerdere aannames. De #mediaconsumptie is ook veranderd meer mensenwerken vanuit huis en besteden meer tijd online en kijken meer tv.
Sinds #corona een feit is, hoe creëer je een aangepaste effectieve, overzichtelijke commerciële strategie?
Terug naar de basis: TAG heeft vijf stappen bepaald die marketingteams kunnen herdefiniëren om zich beter te oriënteren op wat klanten ervaren en welke strategieën werkelijk werken in de huidige situatie waar wij ons allen in begeven.
VodafoneZiggo en The AccelerationGroup zijn al jaren door verschillende programma’s met elkaar verbonden.
In deze case werd The AccelerationGroup gevraagd onder leiding van Maurice Bres om bij VodafoneZiggo het Commercieel Management Indirect team verbetering aan te brengen in distributie via business partners.
Lees de gehele case.
Net als VodafoneZiggo meer rendement halen uit distributie via business partners? Of meer slagvaardigheid brengen in de executie van commerciële strategie? Neem contact met ons op.
Hoe zit het met jullie merkpositionering? Moet deze worden herzien doordat de organisatie de focus heeft verlegd door corona?
Zeker tijdens de coronacrisis is het een kwestie van erkennen en aanpassen. We moeten plannen maken voor het leven tijdens en na deze crisis. Terwijl we navigeren door wat we weten, werken #merken eraan hun #klanten zo goed mogelijk te behouden.
Een aangescherpte merkpositionering definitieert waar je voor staat en voor wie je het doet. The AccelerationGroup helpt met onze Pitch in a Day. Een pitch in één zin met de kern van het bedrijf en de waarde die er aan klanten wordt geboden.
Lees verder over wat wij voor jullie kunnen betekenen.
Het artikel, Adapt Your Business to the New Reality dat in de september-oktober editie van de Harvard Business Review stond, schijnt een licht op de nieuwe zakelijke realiteit die ontstaan is uit de gevolgen van het Corona virus.
In tijden van crisis is het gemakkelijk voor organisaties om terug te vallen op oude gewoonten, maar dat zijn vaak de tijden waarin nieuwe benaderingen het meest waardevol zijn.
Terwijl bedrijven zich positioneren voor het nieuwe normaal, kunnen ze het zich niet veroorloven om beperkt te worden door het traditionele zakelijk handelen.
In plaats daarvan moeten ze discrepanties opdiepen en bestaande modellen uitdagen. De huidige bedrijfsmodellen zullen vernieuwt moeten worden, en het kapitaal dynamisch geïnvesteerd worden om niet alleen de crisis te overleven, maar ook om te gedijen in de wereld na de crisis.
The AccelerationGroup is specialist als het gaat om het #herpositioneren van bedrijven. Ons team helpt bij change management, reorganisaties en het verbeteren van bedrijfsmodellen.
Neem contact met ons op om jouw bedrijf klaar te maken in deze bizarre tijden.
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
Verandering is van alle tijden wordt altijd gezegd. Alleen zien we bij veel opdrachtgevers waar we voor werken dat de salesorganisatie op veel onderdelen nog steeds op dezelfde manier wordt ingericht en geleid als begin van de 21ste eeuw toen ik mijn carrière als verkoper begon. Vreemd, zeker als alles om ons heen verandert en we bij veel klanten en op financiële pagina’s zien dat de omzet achterblijft. Kortom, het is tijd voor echte sales transformatie en dit is waarom.
Als je het nieuws volgt, zou je denken dat de toekomst voor bedrijven die bijdragen aan de klimaattransitie er zeer somber uitziet. De zonne -energiemarkt is ingestort – het aantal installaties is gehalveerd en 70 bedrijven gingen dit jaar al failliet. De verkoop van warmtepompen is met 50% gedaald en zelfs elektrische voertuigen, ooit het symbool van duurzaamheid, verliezen marktaandeel in Europa.
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.