Adapteer je business naar de nieuwe realiteit
Het artikel, Adapt Your Business to the New Reality dat in de september-oktober editie van de Harvard Business Review stond, schijnt een licht op de nieuwe zakelijke realiteit die ontstaan is uit de gevolgen van het Corona virus.
In tijden van crisis is het gemakkelijk voor organisaties om terug te vallen op oude gewoonten, maar dat zijn vaak de tijden waarin nieuwe benaderingen het meest waardevol zijn.
Terwijl bedrijven zich positioneren voor het nieuwe normaal, kunnen ze het zich niet veroorloven om beperkt te worden door het traditionele zakelijk handelen.
In plaats daarvan moeten ze discrepanties opdiepen en bestaande modellen uitdagen. De huidige bedrijfsmodellen zullen vernieuwt moeten worden, en het kapitaal dynamisch geïnvesteerd worden om niet alleen de crisis te overleven, maar ook om te gedijen in de wereld na de crisis.
The AccelerationGroup is specialist als het gaat om het #herpositioneren van bedrijven. Ons team helpt bij change management, reorganisaties en het verbeteren van bedrijfsmodellen.
Neem contact met ons op om jouw bedrijf klaar te maken in deze bizarre tijden.