Resultaten voor
(199)Eric Oldenburger
Rob Wennekendonk
Rubert Rietkerk
Concept Booster in 1 Day
Marnix Vriend
Merkentrouw wint van korting
In tijden van inflatie en prijsstijgingen is het verleidelijk om te kiezen voor korting om sales te boosten. Maar is dit een duurzame route? Of is merkentrouw creëren effectiever?
Een sterk merk als sales accelerator
In dit artikel zoomen we in op de rol van een sterk merk op de sales resultaten.
Nieuwe gezichten bij The AccelerationGroup: Rubert en Eric versterken ons associate netwerk
Nieuwe gezichten bij The AccelerationGroup: Rubert en Eric versterken ons associate netwerk
Geïntegreerde energieproposities
Klantbehoud in 2025: Gebruiksgedrag, service & retentiebeleid
In dit artikel zoomen we in op laatste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: gebruiksgedrag, service en retentie.
De invloed van prijs, propositie en kanaalsturing op klantbehoud
In dit artikel zoomen we in op de eerste 3 pijlers in ons model van klantbehoud: prijs, promotie en kanaalsturing.
Klantbehoud in 2025: verdedigen is de beste aanval
We weten het allemaal: het behouden van een klant is veel voordeliger dan het werven van een nieuwe. Toch krijgt klantbehoud nog steeds onvoldoende aandacht in groeistrategieën. Binnen commerciële teams ligt de focus vaak op acquisitie, terwijl retentie minstens zo belangrijk is.
Nieuwe Associates The AccelerationGroup Q1 2025
Nieuwe associates The AccelerationGroup Q1 2025
Succesvol met Marketing Automation: de cruciale samenwerking tussen Business, Data en IT
De 3 cruciale fundamenten voor succesvolle Marketing Automation
Wat houdt jouw bedrijf tegen om slim AI in te zetten?
Wat houdt jouw bedrijf tegen om slim AI in te zetten?
Senior Sales Consultant New Business @ Horizon Telecom / INGEVULD
De energietransitie: een gemiste kans voor energiebedrijven?
De energietransitie: een gemiste kans voor energiebedrijven?
Freek Meijers
Ben jij zelf je beste klant?
Developing a Sales Enablement Program
Volgens CSO Insight heeft 65% van alle organisaties een sales enablement programma of functie. Dit aantal is ten opzichte van 2018 een groei van slechts 4%.
Operations Director @ ITAB Benelux BV – INGEVULD
Wat betekent de nieuwe WET DBA voor mij?
Zelfstandigheid of schijnzelfstandigheid? Daar gaan we weer…
De 6 do’s voor een succesvolle salestransformatie!
Verandering is van alle tijden wordt altijd gezegd. Alleen zien we bij veel opdrachtgevers waar we voor werken dat de salesorganisatie op veel onderdelen nog steeds op dezelfde manier wordt ingericht en geleid als begin van de 21ste eeuw toen ik mijn carrière als verkoper begon. Vreemd, zeker als alles om ons heen verandert en we bij veel klanten en op financiële pagina’s zien dat de omzet achterblijft. Kortom, het is tijd voor echte sales transformatie en dit is waarom.
Wilt u advies of heeft u een vraag?
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.