Wij pakken kansen en verzilveren die. Nee, is de stimulans om te kijken of er toch een oplossing is die op een onderbouwde manier in een ja kan veranderen. Altijd, goed luisterend naar wat een klant of prospect wilt. Wij zien oplossingen.
Wij leveren sales managers, consultants, business development managers en accountmanagers met jaren lange verkoopervaring. Onze interim salesmanagers zijn gewend om samen te werken met andere afdelingen en nemen ook die commerciële plannen en productplannen mee in de sales pitch.
Een sales manager of consultant heeft rechtstreeks invloed op het inkomsten genererende potentieel van een bedrijf. Het is gebruikelijk om aan te nemen dat iemand met het hoogste verkooprecord het meest in aanmerking komt voor de rol van verkoopmanager. Dat is echter verre van de waarheid.
De rol van sales heeft meer te maken met het vermogen om de verkoop te leiden en relatiebeheer. Maar ook deze relaties te begeleiden en te motiveren om de verkoopdoelen van een organisatie te bereiken of te overtreffen. Bedrijven waarderen verkoopmanagers die met succes kunnen voldoen aan hun doelstellingen voor klantenwerving en omzetgroei, terwijl ze het bedrijf innovatief en concurrerend houden.
Interim sales is een bedrijfsdiscipline die is gericht op de praktische toepassing van verkooptechnieken en het beheer van de verkoopactiviteiten van een bedrijf. Het is een belangrijke zakelijke functie, aangezien de netto-omzet door de verkoop van producten en diensten en de daaruit voortvloeiende winst de meeste commerciële activiteiten drijft.
Neem contact met ons op om te sparren over de mogelijkheden voor jullie organisatie.
Ben jij een sales manager of consultant en benieuwd naar wat The AccelerationGroup voor jou kan betekenen?
Kun jij inspelen op de behoefte, aanvoelen aan wat er nodig is en dat vertalen naar een passende deal?
De belangrijkste verantwoordelijkheid van een verkoop consultant is het voldoen aan de vastgestelde verkoopquota. Er wordt verwacht dat je bijdraagt aan de groei van het bedrijf door inzichten en analyses te gebruiken om datagestuurde besluiten te nemen.
Ben jij iemand die: de verkoopdoelen vast stelt op basis van de doelstellingen van een bedrijf en het kaliber van een verkoopteam. Plan en voer jij verkoopstrategieën uit die de potentie hebben om bedrijfsgroei te stimuleren? Dan zoeken we jou!
Lees meer over Sales
Drie principes voor de Toekomst van jouw Sales-organisatie
Het derde artikel in ons vierluik over de veranderingen, trends en de toekomst van Sales in de komende jaren, gaat over de veranderende rol van sales in B2B organisaties.
De 5 onderdelen voor een scherpe salesfocus
Het structureel aanpakken van de oorzaak van achterblijvende sales resultaten moet vrijwel altijd parallel lopen met het direct verbeteren van de resultaten voor het einde van het (boek)jaar. Een spanningsveld waarin veel organisaties zitten. Als The AccelerationGroup gaan wij midden in dit spanningsveld staan.