Resultaten voor
(194)Robin Hattink
Ariën Breunis Associate
Voordat ik in 2017 voor mezelf begon, heb ik gewerkt aan zowel klant zijde (PepsiCo, Philips) als aan bureau zijde (Interbrand, Kantar Consulting). In mijn rollen combineer ik doorgaans marketing strategie met marktonderzoek. Deze combinatie is vrij zeldzaam.
Gerard van Amerongen
Donald Spritzer
Maurice Bres
Een eenvoudig distributiemodel – Kennis is macht
Middels dit eenvoudige model krijg je inzicht in de verdeling van je verkopen over je distributiekanalen.
VodafoneZiggo creëert partner-en klantbeleving
VodafoneZiggo introduceert een digitaal platform met een selfservice propositie voor haar business partners én een zeer flexibele productpropositie voor haar MKB klanten.
Met deze mindset win je altijd
Ken je dat? Je hebt een zeer goed lopende dienst of goedlopend product en ‘ineens’ komt daar een concurrent met een alternatief op de markt dat jouw onderscheidend vermogen (of zelfs jouw businessmodel) op de kop zet waarop jij geen antwoord klaar hebt.
Vodafone & Ziggo versterken positionering
Met als doel dat de Vodafone en Ziggo business partners kunnen groeien en relevant kunnen blijven met de unieke combinatie van Vodafone en Ziggo.
De 5 onderdelen voor een scherpe salesfocus
Het structureel aanpakken van de oorzaak van achterblijvende sales resultaten moet vrijwel altijd parallel lopen met het direct verbeteren van de resultaten voor het einde van het (boek)jaar. Een spanningsveld waarin veel organisaties zitten. Als The AccelerationGroup gaan wij midden in dit spanningsveld staan.
Pieter Plaisier nieuwe Partner
Per 1 januari 2019 is Pieter Plaisier gestart als Partner bij The AccelerationGroup. Samen met de bestaande partners zal hij enthousiast
2019: het jaar van het pragmatisme
Het jaar van de afrekening. Dat moest 2018 worden. De combinatie van externe factoren
zou organisaties dwingen om agressiever te reageren óf
Pieter Plaisier
Vacatures
The AccelerationGroup – commerciële prestatieverbetering
The AccelerationGroup in Ondernemerszaken
Wat doet The AccelerationGroup?
Creëer echt onderscheidende waardeproposities
Je acteert in een uitgekristalliseerde markt, je product lijkt sterk op dat van je concurrenten en je marges staan onder druk
M7 Group: Een krachtige (commerciële) turn around
Het doel was om alle primaire commerciële parameters weer in het groen te krijgen, de parameters op acquisitie, development en churn.
Wie is de B2B klant van morgen?
Zo goed als alle traditionele Telco’s richten zich steeds meer op as-a-Service, hosting en andere backoffice functies
Zuidplein 361077XV Amsterdam
ING: Intensieve begeleiding on the job
Het doel was om per vestiging van de klant met een planmatige, doordachte en intensieve aanpak te komen tot een aantoonbare stijging in de verkoop van toegevoegde waardediensten.
SCGI: Nieuwe account aanpak voor acquisitie
Het doel was om door aanpassingen van de organisatie en het samenvoegen van teams multidisciplinaire klant teams te introduceren gericht op segmenten en klanten.
KPN: Acceleratie Cloud Sales Telecom-ICT-dienstverlener
In de zomer van 2015 riep een grote telecom-/ICT-dienstverlener de hulp in van The AccelerationGroup
Vodafone Ziggo: Lead Management en Marketing Automation
Eind 2017 besloot het B2B Marketing-team om 2 pilots Marketing Automation pilots te initiëren.
Intensieve begeleiding en coaching verkopers loont
Het verhogen van de verkoop van toegevoegde waarde diensten is noodzakelijk gebleken om de resultaten van dit bedrijf terug naar groei te brengen.
Hoe krijg je een team écht aan de gang?
“Ik blijf hier zolang ik nog elke dag moet aantonen dat mijn mensen hun werk niet voor elkaar hebben’’
Zoekresultaten
Projecten
Wilt u advies of heeft u een vraag?
Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.