Resultaten voor

(195)
Filter

Debbie van Leeuwen Schweers

Martijn Brandhorst

5 business trends voor 2023

Welke trends hebben veel impact op bedrijven in 2023? Wij noemen 5 kanshebbers, zonder volledig te willen zijn.

Klantbehoud: Pragmatisch Model

Wij hebben vanuit The Acceleration Group een pragmatisch model voor klantbehoud opgezet. Daarbij gaan we ervan uit dat klantbehoud een multi-disciplinair spel is en niet alleen een feestje van Klantcontact of Marketing.

Hoe pak je b2b sales goed aan? Van MQL via SRL en SQL naar klant

Het blijft toch vaak onduidelijk in een marketing/sales organisatie wanneer een lead MQL, SRL of SQL is. Hoe pak je b2b sales goed aan? Van MQL via SRL en SQL naar klant.

Negen recruitmentblunders die je niet hoeft te maken

84% van de mensen die we plaatsen bij onze opdrachtgevers zit er langer dan één jaar en maakt zelfs promotie. Om je op weg te helpen en ook dit succes te hebben (en houden) met recruitment delen we graag negen recruitmentblunders die je niet hoeft te maken.

4 onderdelen van een effectief b2b loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma’s voor consumenten zijn er legio van. Maar hoe zit dat met b2b? 4 onderdelen van een effectief b2b loyaliteitsprogramma.

Ook jij kunt in 7 stappen marketing automation op zetten

In deel 1 gaven we 7 redenen om te starten met marketing automation. Heb je de keuze inmiddels gemaakt en wil je ermee aan de slag? Lees verder.

Marketing automation: 7 redenen waarom je niet zonder kan in 2023

Marketing automation de zoveelste trend die zijn reputatie niet waarmaakt? Zeker niet! Lees verder in deze 7 redenen.

Wat is nu eigenlijk data science?

Wat is nu eigenlijk data science? Data, het lijkt wel het toverwoord van deze eeuw. Maar met alleen data kom je er uiteraard niet.
Graag delen we onze inzichten hoe dit toe te passen in de vorm van 3 tips.

Krappe arbeidsmarkt … wij vinden kwalitatieve kandidaten. Wil je weten hoe?

Hoe vindt The AccelerationGroup Recruitment WEL de juiste beschikbare kandidaten in de krappe markt?
Graag delen we onze resultaten, dit puur ter onderbouwing dat onze unieke aanpak daadwerkelijk aanslaat...

De 6 pijlers van klantbehoud

Waarom is een stakeholder analyse zo ontzettend belangrijk?

Hoe nu echt succesvol een project realiseren? Allerlei elementen zijn toepasbaar en van belang zoals een goede scope, agile werken of een goed project ondersteuningssysteem. En waarom is een stakeholder analyse zo ontzettend belangrijk?

12 tools voor betere sales

Inzicht in de ideale klant is onmisbaar. Zo kan je deze potentiële klanten voorzien van informatie die hij nodig heeft om tot aankoop over te gaan. Kopers verzamelen tegenwoordig zelf veel informatie en het is daarom noodzakelijk om tools te hebben die dit faciliteren.

Het Go to Market Proces

Retargeting gaat op de schop, leer van je bestaande klanten

Retargeting wordt nooit meer wat het geweest is. Sinds begin dit jaar raadt de Autoriteit Persoonsgegevens aan om met retargeting te stoppen. Dat dwingt bedrijven op zoek te gaan naar andere manieren om potentiële klanten online te benaderen.

Verdedigen is de beste aanval

We weten het allemaal, een klant behouden is veel goedkoper dan een nieuwe acquireren. Toch krijgt klantbehoud nog steeds te weinig aandacht in groeistrategieën. Het is ook minder populair bij de commerciële medewerkers in een organisatie. Klantbehoud is vergelijkbaar met voetbal; aanvallen is leuker en minder tactisch dan verdedigen. De meest populaire voetballers zijn ook aanvallers, die over het algemeen de sterren lijken van het veld. Keepers en verdedigers ... die zijn toch van een andere categorie.

Hoe sterk is jouw dreamteam?

Business Case: Klimaatverandering in retail

Waarom het beïnvloeden van klantgedrag effect heeft op data-analyse

9 gespreksvaardigheden die succesvolle kandidaten vaak toepassen

Datagedreven Groei

Nothing is impossible … toch?

Deze 5 gewoontes helpen jou om data commercieel te maken

De behoefte aan digitale transformatie is onvermijdelijk versneld. Maar wat doe je met die eindeloze hoeveelheid aan data waarmee geld kan worden verdiend?

Mark van Dijk

Hoe kun je succesvol data gedreven transformeren?

4 technologieën die van invloed zijn op digitale marketing

Accelereren? Start met het positioneren van jullie salesteam

Frank van der Heijden aan het woord

10 tips om je marketingstrategie te herzien in 2022

Met nog maar enkele weken te gaan in 2021, is het een goed moment om de marketingstrategie voor 2022 onder de loep te nemen. Hoe staat jouw organisatie ervoor?

Odile Kransky-Jans

Ambassadeur The AccelerationGroup

Neem contact op met Fedor

Wilt u advies of heeft u een vraag?

Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Zoeken

Wilt u advies of heeft u een vraag?

Neem contact op met één van de partners. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Neem contact op